Zomervakantie 2014 - zondag 20 juli 2014

20 juli 2014 - Châtillon, Frankrijk

Hallo lieve lezers,

Daar zijn we weer. Ik ben vandaag vertrokken samen met mijn mannen Carlo en Lars Hartman. We gaan deze zomervakantie 2 weken naar Frankrijk. De eerste week zitten we in de Jura in Chatillon op Domaine de L'epinette en vanaf volgende week zitten we in de Ardeche. Vandaag reden we 750 km van Veghel naar Chatillon. De reis ging voorspoedig. We vertrokken om 7.00 uur GAAAP .. maar goed de vakantie begon toen we de straat uit reden. We moesten trouwens wel bij de tweede rotonde al omkeren want Lars was zijn vakantiegeld vergeten ha ha ! Onze chauffeur was trouwens not amused .....
We maken onderweg een stop in Luxumburg om te tanken en om tabak te kopen. Tja we zijn toch Hollanders he ? Als het goedkoop kan dan doen we dat. Rond 16.00 uur reden we het terrein van Domaine L'epinette op. Niet echt file gehad gelukkig. We krijgen stacaravan nr. 19 toegewezen en een aardige Franse meneer (volgens mij de eigenaar) brengt ons met een karretje bij de parkeerplaats naast onze caravan. En dan na een korte inspectie in ons onderkomen voor deze week, klein maar fijn zullen we maar zeggen ..... begint het te regenen. Carlo baalt want in La Hollande is het schijnbaar nog 29 graden. Nou hier nu nog een graad of 15 en je jas kan weer aan. Maar morgen schijnt het beter te worden. We wachten gewoon maar af.

Nou de batterij is bijna leeg van de laptop, dus ik sluit af.