Maandag 28 juli 2014

28 juli 2014 - Baix, Frankrijk

Maandag 28 juli 2014

We gaan nu echt boodschappen doen zodat ik de rest van de week kan koken. Ik heb tenslotte een prachtige keuken hier.
T is bewolkt en een beetje broeierig hier als we aanrijden. Als we boodschappen hebben gedaan en weer naar buiten willen lopen bevinden we ons in een verschrikkelijke regenbui. Koude grote druppels doorweken ons in nog geen minuut als we terug lopen naar de auto met onze tassen. De hele weg naar de camping zit ik te bibberen van de kou. Gadverdamme ! Het weer zit ons echt niet mee. In onze chalet doen we allemaal droge kleren aan. We lezen en spelen spelletjes en ik maak me nuttig om de chalet door het onkruid tussen de tegels uit te plukken en ook in de rest van de tuin verwijder ik het onkruid. Om half zes maak ik een lekker pan Roti voor ons en alles gaat op !!! Tja restaurant La Mamma doet het goed deze vakantie. We hebben inmiddels ook Nederlandse zenders gevonden op de TV en kijken lekker op ons gemak TV terwijl de vaatwasser snort. De chalet is echt het vernoemen waard hoor.
Wil je lekker luxe kamperen in de Ardeche ? Kijk dan via google eens op Chalet Desloover. Echt een aanrader hoor !