Woensdag 23 juli 2014

23 juli 2014 - Châtillon, Frankrijk

Hallo Lezers,

We werden vanmorgen wakker van de zon !!! Heerlijk hoor.
Na het ontbijtje duiken we eindelijk eens in het zwembad. Lars is er blij mee.
Ik smeer een broodje in de caravan en die eten we tussen de middag lekker op aan het zwembad. Poe het is ineens warm hoor. We moeten even schakelen dat wel.

's Middags pakken we toch maar even de auto. We rijden na een mooi punt vlak bij Chatillon om een foto van de vallei van de Ain te maken.

We tanken nog even bij de Hyper U want we willen morgen na de Cascades de Herisson. Een mooie wandeling maken langs een heleboel watervallen. Ik kook weer in de caravan, best leuk zo. Na het eten gaan we naar de receptie voor wat WIFI.

We zijn allemaal een beetje bruin geworden vandaag.... eindelijk !

Tot morgen !

Zie foto's van ons zwembad !!

1. Jannie Schapelhouman:
    24 juli 2014
    Hallo lieve kinders.

Wat fijn dat het beter weer is geworden bij jullie. Hier is het nog steeds erg warm, volgende week zo rond de 20 graden, gelukkig iets minder warm. Leuk hoor om jullie zo te kunnen volgen, leuke foto's ook. Met ons alles oke. Heel veel vakantie plezier nog gewenst en dikke knuffels van o pa en o ma