Vrijdag 2 augustus 2013

2 augustus 2013 - Wald im Pinzgau, Oostenrijk

Aaah vandaag alweer de laatste dag hier. Wat gaat de tijd toch snel. Het was weer een heerlijk dagje, het weer is onveranderd goed. Strak blauw en zonnig. We zijn vandaag naar Gerloss gereden om te tanken en we hebben nog een rondje gereden naar Wald im Pinzgau maar dat is ook maar een klein dorpje. Ze hebben wel een leuk kerkje waar we nog een kaarsje hebben aangestoken voor Opa Hartman en Carlo Passier. Dat doen we eigenlijk altijd in het buitenland maar we hadden nog geen kerkje gevonden waar ze kaarsjes hadden. Nu alsnog gedaan dus. ´s Middags nog even snel een wasje gedaan en de koffers zover ingepakt. Er staat al het een en ander in de auto. Lekker in de zon gezeten op ons balkon en vanavond weer heerlijk gegeten. Aardappelcréme soepje met spekjes toen een curry van kip/kerrie en groentes en een torentje jasmijnrijst en als toetje huisgemaakte tiramisu. We zijn echt verwend hier. Nou heeft iedereen het over zwarte zaterdag en het zou verschrikkelijk worden op de weg. Er zijn al verschillende mensen weg hier die zijn vandaag al aangereden en sommige mensen hebben nog een dag bijgeboekt om op zondag te kunnen rijden maar wij gokken het er gewoon maar op. Het wordt vast niet erger als vorige week of de week daarvoor. Wij zijn wel wat gewend ha ha ! Zo heeft elk nadeel ook weer zijn voordeel. We staan morgen wel redelijk vroeg op. Om 8 uur ontbijten en rond half negen hier weg rijden. We moeten morgen zo´n 650 km rijden naar Der Alte Posthof in Halsenbach, daar gaan we lekker nog een nachtje slapen en zondag zijn we dan weer thuis. Hopelijk gaat alles goed onderweg. Mam ik sms wel als we er morgen zijn ! Dag lezers wellicht tot gauw !