Vrijdag 26 juli 2013

26 juli 2013 - Lazise, Italië

Omdat het zo druk is aan het Gardameer en omdat we Lars hebben beloofd om ook naar Gardaland te gaan besluiten we een kamer te boeken in hotel Parchi del Garda in Lazise (vlak bij Gardaland) en vanuit daar op zaterdag af te reizen naar ons hotel in Oostenrijk. Om de reis wat makkelijker te maken nemen we in Toscolano Maderno de veerboot naar Torri. Vanuit Tignale naar Toscolano is ongeveer 20 kilometer en vanaf Torri aan de andere kant van het Gardameer is het nog 25 kilometer naar Gardaland. We hebben in Gardaland af gesproken met Bas & Rachel, Jaimy en Jessica Maas uit Veghel, Zij staan daar op een camping. Samen beleven we een hele warme dag in Gardaland. Aansluitend gaan we lekker een hamburger scoren bij de Mac Donalds. In de Mac Donalds hebben we net eten besteld, we draaien ons om en wie staan daar. Ja hoor het vriendje van Lars, Casper de Vries samen met zijn broertje en ouders. Wat een toeval !

Het moet ongeveer een graad of 38 zijn geweest want 's avonds bij het Hotel is het nog 34 graden. Na een heerlijke douche (regendouche !) bij het hotel op het terras drinken we nog een lekker wijntje en een pilsje. We gaan redelijk op tijd naar onze kamer want morgen gaan we naar Oostenrijk.