Voorpret

12 juli 2013 - Veghel, Nederland

Hallo lezers,

Dit is het reisblog van Carlo & Jolanda en Lars Hartman. Wij gaan dit jaar naar 1 week naar Italië Gardameer plaatsje Tignale en 1 week naar het Zillertal in Oostenrijk het plaatsje Königsleiten. Het leek me leuk om voor de thuisblijvers en ook voor de oppassers van ons huis en alle huisdieren een reisblog te schrijven zodat zij ook op de hoogte blijven van onze vakantie.

Ik ga proberen om iedere dag een kort stukje te schrijven en misschien ook leuke foto's te plaatsen en/of video's. Eens kijken of ik wat lezers kan vergaren.

We moeten volgende week nog 3 dagen werken maar dan is het ook zo ver. Heerlijk !! Omdat ik dit jaar ook nog van baan ben veranderd en nog tot en met de laatste dag bij mijn vorige werkgever heb uitgewerkt ben ik erg !!! aan vakantie toe.

Alle lezers alvast veel plezier want dan hebben wij het ook !!

Groetjes,

Jolanda Hartman

1. Moon:
    20 juli 2013
    hoi jo carlo en lars, ik hoop dat jullie een hele leuke eerste week in italie hebben en dat de terugreis beter verloopt dan de heenreis. ik zit nu met lotte op een terrasje in roermond. morgen hier ook 32 graden. de camping is echt prachtig. omgeven door water. allemaal bootjes. italie is ook erg mooi. geniet ervan en ik hoop dat jullie een beetje zijn bijgekomen van de reis. heel veel liefs van je kleine zusje. hi hi. xxx